1. Olen valinnut tarvittavan tuotteen, toimitustavan ja maksoin tilaukseni, mitä sitten tapahtuu?
Vastaus: Käsittelemme tilauksesi huolellisesti ja lähetämme sen vastaanottopäivänä tai viimeistään seuravan päivän klo 12.00 menneessä, jos tilaus on tullut klo18.00: n jälkeen.

2. Missä ajassa saan tilaukseni?
Vastaus: Käsittelemme tilauksesi ja lähetämme sen vastaanottopäivänä tai seuraavan päivän  klo 12.00 menneessä, jos tilauksesi saapui meille klo 18.00 jälkeen. Tilaukset toimitetaan teille kotiin noin kahdessa arkipäivässä koko Suomen alueella. Vaihtoehtoisesti tavaran voi itse halutessaan hakea Lappeenrannan varastosta !

3. Onko teillä olemassa vähittäiskauppaa tai näyttelytilaa?  
Vastaus: Toistaiseksi meillä ei ole omaa näyttelytilaa tai myymälää. Tämä on seuraava askelemme! Mutta olette aina tervetulleita meidän Lappeenrannan varastoomme tutustumaan tuotteisiin, joista olette kiinnostunut.

4.Mitä maksutapoja on käytettävissä verkkokaupassanne?
Vastaus: Meidän verkkokaupassa voit maksaa ostoksesi usealla suositulla Klarnan maksutavalla: verkkopankki - tai korttimaksulla (Visa, Mastercard), laskulla 14 päivän aikana tai luotolla.

5. Mitä toimitusvaihtoehtoja tarjoatte? Ovatko ne lisämaksusta?
Vastaus: Minimitoimitus on vähintään 5,40€, hintaan sisältyy toimitus ja pakkausmateriaali. Toimituskulu määräytyy tuotteen painon ja tilavuuden perusteella. Kulut näkyvät koko ajan ostoskorissasi ja päivittyvät sitä mukaa kun siihen lisätään tuotteita.

6. Onko mahdollista tilata tuotteen toiseen kaupunkiin tai maahan?
Vastaus: Kyllä, tietenkin. Teemme yhteistyötä erilaisten kuljetusyhtiöitten kanssa, kuten es.  DHL, EMS, Postnord, Schenker, jotka toimittavat tuotteita ulkomaille. Tilauksen käsittelyn ja maksun vahvistuksen jälkeen asiakaspalvelijamme ottaa teihin yhteyttä ja antaa kaikki tarvittavat tiedot mahdollisista toimitusvaihtoehdoista tilaajaan ilmoittamaan osoitteeseen.

7. Voinko muokata tilausta, kun se on jo tehty?
Vastaus: Jos haluat lisätä tuotteita sen jälkeen, kun tilaus on jo tehty, sinun täytyy tehdä toinen tilaus ja samalla lähettää meille viestin osoitteeseen asiakaspalvelu@finlandtattoo.fi, jossa toivot yhdistämään tilaukset. Viestissä tulee myös ilmoittaa molempien pakettien
tilausajan. 

8. Miten voin rekisteröityä verkkokauppaan asiakkaaksi?
Vastaus:rekisteröitymisprosessi on kuvailtu sivustolla. 

Tapa ?1
Kun olet valinnut kaikki tuotteet ja siirtänyt ne ostoskoriin, täytä yhteystietojasi sivulla:

Sen jälkeen, kun saamme antamasi oikeat tiedot, ilmoittamasi toimitusosoitteen ja maksutavan, sivuston järjestelmällä on kaikki tiedot ostosta varten. Saat vahvistusviestin  sähköpostiosoitteesi. Siirry sen jälkeen sähköpostiisi ja aktivoi saamasi linkin. Nyt voit tehdä ostoksia rekisteröitynä käyttäjänä. Hyviä ostoksia!

Tapa ? 2  
Rekisteröidy verkkokaupassa ennen tuotteiden siirtoa ostoskoriin. Klikkaa "Rekisteröidy"painiketta". Täytä kaikki tarvittavat tiedot. Kun olet klikannut "Rekisteröidy" - painiketta, sähköpostiisi lähetetään aktivointilinkin sisältävä viesti. Siirry linkin kautta takaisin verkkokauppaan ja aloita ostosten tekeminen rekisteröitynä asiakkaana. Nyt sinulla on kaikki kanta-asiakkaan edut. 

9. Mikä on "suosikkini"?
Vastaus: tähän osioon voit tallentaa tietoja suosikkituotteistasi. Lisäämällä tykkäämäsi tavarat suosikkeihin, voit nopeasti täyttää ostoskoriisi jo testatuilla kulutustarvikkeilla  ja säästää sillä tavalla aikaa tilauksen tekoon.

10. Mitä laitteita ja materiaaleja tarvitset päästäksesi alkuun?
Vastaus: aloitteleva tatuointimestari tarvitsee  työkseen ammattityövälineitä: 

1. Tatuointikone 2. Virtalähde 3. Clip cord tatuointikoneelle 4. Poljin 5. Barrier film teline 6. Antiseptiaineet 7. Siirtogeeli ja siirtopaperi 8. Spray Battle 9. Neulat tai neulakasetit 10. Pidikkeet 11. Värimustet 12. Gripit 13. Hoitotuotteet Asiakaspalvelijamme auttaa teitä mielellään kokoamaan aloittelijan perussetin.

11. Miten tarkistan tilauksen tilan?
Vastaus: Voit tarkistaa maksetun tilauksen tilan henkilökohtaiselta tililtäsi (oman tunnuksen ja salasanan saat rekisteröitymisen yhteydessä). heti kun tilaus on käsitelty, saat viestin tilauksen tilan muutoksesta.

12. Onko tatuointilaitteilla takuuta? Onko 30 päivän palautusoikeutta?
Vastaus: Tietenkin, me noudatamme Suomen säännöksiä ja lakeja. Tiedät, että lain mukaan voit palautta ostoksen 14 päivän kuluessa. Verkkokauppamme pidentää tätä aikaa 30 päivään. Huom!  Tietyillä tuotteillä ei ole takuuta. Voit lukea lisää takuuehdoista erityisosiosta.

13. Voinko palauttaa tavaran, jos se ei sovi minulle?
Vastaus: Kaupan päätös tuotteen palautuksesta riippuu tuotetyypistä. Se perustuu palautussääntöihin, joihin voit tutustua täällä (linkki osioon Palautukset) Lue huolellisesti tuotteen palautusehdot ennen tuotteen ostospäätöstä.

14. Onko myytävänne tuotteet varmasti laadukkaita ja sertifioituja?
Vastaus: Kyllä, teemme työtä vain sertifioitujen eurooppalaisten ja amerikkalaisten toimittajien kanssa. Erityistä huomiota kiinnitämme orgaanisiin musteisiin, pitkäkestoisiin tatuointikoneisiin ja tatuointihoitotuotteisiin. Ostamalla tavarat verkkokaupastamm, voit olla varma tuotteen laadusta ja sertifioinnista.